בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר בעלי עסקים אשר מנסים לנפץ את תקרות הזכוכית השונות ולהישאר בקדמת הבמה מבחינת שיווק ומיתוג. כיום עבור אותם בעלי עסקים קיימים לא מעט אפיקים בהם הם יוכלו לפרסם את העסק שלהם הן ברמת הדיגיטל והן ברמה הפרונטלית. יחד עם זאת, אחד מן האפיקים העולים והפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא הדבקה על משאיות ויש לכך לא מעט סיבות.

מה כדאי לדעת על הדבקה על משאיות?

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם מה הם צריכים לדעת על הדבקת משאיות, כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי הדבקה על משאיות הוא אחד מן אפיקי המיתוג והשיווק החזקים ביותר הקיימים כיום. דרך מיתוג משאיות עשרות אלפי אנשים מדי יום יזכו לראות את המיתוג והשיווק שלנו ולהיחשף למוצרים שלנו, בכל שעה של היום, מכל מקום ובכל זמן.

הדבקה על משאית

מהם היתרונות של הדבקה על משאית?

הדבקה על משאית הפכה בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של עשרות אלפי עסקים בישראל ויש לכך לא מעט יתרונות, בין היתרונות הבולטים אנו רואים:

  • נמצאים בכל מקום ובכל זמן – אחד הדברים החשובים ביותר בהדבקה ומיתוג על משאיות הוא היכולת שלכם להישאר ניידים וזמינים לאורך כל שעות היממה. למעשה דרך הדבקה על משאית אתם מקבלים פרסום נייד וזמין בשונה מאפיקי שיווק ומיתוג אחרים בהם הלקוח יצטרך להגיע אליכם בצורה אורגנית או שמא לעשות את המחקר מהצד שלו לפני שהוא מגיע אליכם. באפיק שיווקי זה רואים אתכם עשרות אלפי נהגים ועוברי אורח במהלך היום ונחשפים למוצר ולערך המוסף אותו אתם מביאים.
  • תחזוקה נמוכה וללא צורך במעקב – כאשר אנחנו מסתכלים על אפיקים פרסומיים אחרים ורבים הן ברמת הדיגיטל והן ברמה הפרונטלית אנו מגלים שאנו צריכים להשקיע לא מעט זמן בכל הקשור לפן השיווקי. יחד עם זאת, מרגע הדבקה על משאית אנו יכולים לקחת צעד אחד אחורה מאחר ואנו יודעים כי "הפרויקט השיווקי" שלנו חי ונושם בכל רחבי הארץ.
  • עיצוב בהתאמה אישית – הדבקה על משאיות הוא עולם שלם ומגוון המכיל בתוכו לא מעט אפשריות, באפיק שיווקי זה תוכלו יחד עם חברה המתמחה בתחום לאפיין, לעצב ולתכנן בצורה נכונה, בריאה וחכמה את האקט הפרסומי שיופיע בכל רחבי הארץ.

 

אחד היתרונות הגדולים ביותר בהדבקה על משאיות הוא שאתם נהנים ממיתוג איכותני ומקצועי המלווה אתכם בכל שעות היממה, במשך כל עונות השנה ואף גם בכל ימות השנה. עליכם לזכור כי לרוב משאיות "שורפות" שטחים ברחבי הארץ מאחר והמטרה העיקרית של אותן משאיות הוא שינוע סחורות ממקום למקום. לקוחות פוטנציאליים, עשרות אלפי נהגים מדי יום לצד אלפי עוברי אורח יזכו לראות את המיתוג שלכם במגוון רחב של מקומות – בתחנות הדלק בזמן תדלוק, בזמן שאתם חונים, בזמן נסיעה ברחבי הארץ, כמו כן תוכלו להחנות את המשאיות במקומות אסטרטגיים אשר יעזרו לכם להישמר בתודעה של העוברים והשבים.

מדוע מומלץ לפנות לחברת פירסומוטור להדבקה על משאיות?

חברת פירסומוטור בע"מ הינה אחת מן החברות החלוצות והגדולות ביותר בישראל בכל הקשור למיתוג, הדבקה ושיווק על משאיות. החברה פועלת למעלה מ – 2 עשורים והפכה כבר לביטוי שגור אצל אלפי עסקים בישראל ולבחירתם הטבעית. הדבקה על משאיות לצד מיתוג נכון יכול לקדם את העסק שלכם אלפי מונים, אנו מזמינים אתכם לנצל את הניסיון אותו צברנו במהלך השנים ולהתקשר אלינו לשיחת אפיון עוד היום.

בוחרים נכון – בוחרים פירסומוטור

צרו איתנו קשר עוד היום

ונחזור אליכם עם הצעת מחיר רלוונטית בהקדם

phone icon
phone icon