כיום אנו רואים מדבקות ושלטים בכל מקום, לא מעט מן הפעמים אנו מתעלמים מן השילוט והמדבקות ויש לכך סיבה פשוטה – הם לא הצליחו לתפוס את העין שלנו. מדבקות לארגז משאית נחשב לאחד מן אפיקי השיווק המובילים והאיכותניים ביותר בתחום המיתוג והשילוט ואנו רואים מדי שנה עשרות אלפי עסקים המבינים את החשיבות והיתרונות במדבקות אלו.

איזה סוגי מדבקות מתאימות לארגז משאית?

כיום ישנם סוגים רבים של מדבקות המתאימות לארגז משאית, אנו מאמינים כי יש להתאים את סוגי המדבקות לסוג המיתוג. יחד עם זאת ישנם מספר קריטריונים אשר צריכים להתקיים על מנת שמדבקה תהיה מספיק איכותית לשם הנחתה על גבי ארגז משאית.

  • חומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן
  • הגנה מפני קרני UV
  • הגנה מפני לחות ונזקי מזג האוויר
  • חומר גלם אשר בנוי להדפסה איכותית, חדה ובולטת.

כיום יש מספר רחב של סוגי דיו לצד פתרונות הדבקה שונים אנו מאמינים שיש להתאים כל פתרון בהתאמה אישית ללקוח.

מה חשוב לדעת כאשר מדביקים על ארגזי משאיות?

אנו צריכים להבין שרצוי לא לעשות זאת לבדנו בשיטת "שגר ושכח", יש לעשות זאת בצורה חכמה יחד עם חברה המתמחה בכל הקשור למיתוג וקד"מ על משאיות. חברה זו תעזור לכם לאפיין בצורה נכונה לקהל שלכם את המדבקות, כמו כן תעזור לכם לייצר מדבקות אשר מצליחות לתפוס את העין של הלקוח הפוטנציאלי.

מדבקה לארגז משאית

מה היתרונות של מדבקות לארגזי משאית?

מדבקות לארגזי משאית הפכו בשנים האחרונות לאחד מן אפיקי השיווק והמיתוג המובילים ביותר, לא פלא שעשרות אלפי עסקים ברחבי הארץ כבר החלו למתג את עצמם בצורה זו. בין היתרונות של מדבקות לארגז משאית אנו רואים:

  • היכולת להיות ניידים – משאיות הם כלי רכב וכמו כל כלי רכב הם מוצאים את עצמם על הכביש לא מעט זמן, הבידול של המשאיות מכל כלי רכב אחר הוא העובדה שרכבים אלו יועדו לשם הובלת משא ותובלה. כתוצאה מכך משאיות אלו גומעות מרחקים ארוכים לאורך היממה ואתם אלו שנהנים מחשיפה לעשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים, נהגים ועוברי אורח במהלך היום. כמו כן, לא רק בנסיעה אתם נהנים מחשיפה – גם בתדלוק וחנייה כך שהפרסומת נשארת פשוט כל היום ובכל מקום.
  • עיצוב בהתאמה אישית – כיום ניתן לעצב מדבקות לארגזי משאית בהתאמה אישית ובהתאם לאני מאמין שלכם, יחד עם פירסומוטור המתמחה בעולם המיתוג תוכלו לקחת את המוצר שלכם צעד אחד קדימה ולתת לו עיצוב איכותני לצד מיתוג מקצועי מחומרי גלם איכותיים.

כמה עולה מדבקה לארגז משאית?

אנשים רבים תוהים מה הוא המחיר של מדבקה לארגז משאית, כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי המחיר מורכב ממגוון רחב של פרמטרים – החל מחומר הגלם, דרך העיצוביות, כמות ועד הניסיון והמוניטין של החברה איתה אתם עובדים. כל אקט שיווקי ומיתוגי הוא אינדיבידואלי ונתפר בהתאמה אישית ללקוח ולצרכיו וכך גם המחיר. אנו מזמינים אתכם לשיחת אפיון עם אחד מאנשי המיתוג שלנו בה תשמעו על האפשרויות והמחירים.

מדוע מומלץ לפנות לחברת פירסומוטור בכל הקשור למדבקות לארגז משאית?

ישנה חשיבות רבה בכל הקשור לפנייה לחברה המתמחה במדבקות לארגז משאית, חברת פירסומוטור בע"מ הינה חברה המתמחה בתחום השילוט והמיתוג למשאיות והפכה ב – 2 העשורים האחרונים לחברה המובילה בישראל בתחום. אנו מאמינים כי קידום ומיתוג נכון הוא בסיס טוב להצלחתו של כל עסק ומזמינים אתכם לבוא אלינו לשיחת ייעוץ בה נאפיין את המותג שלכם ונעזור לכם לקדם אותו אלפי מונים יחד עם כבישי ישראל שטופי השמש.

בחירה נכונה היא בחירה בפירסומוטור – למה אתם מחכים?

צרו איתנו קשר עוד היום

ונחזור אליכם עם הצעת מחיר רלוונטית בהקדם

phone icon
phone icon